Keller
Keresd a szörny-ikreket! Gyorsnak kell lenned, de vigyázz, hogy mit mondasz! Pontosan magyarázd el, hogy melyik szörnyet keresed, de jól figyelj, ha kimondod a tiltott szavakat, vesztettél.
Ki az közületek, aki a leggyorsabban magyaráz, és közben elég óvatos is? Valószínűleg az ő csapata lesz majd a nyerő.
Fergeteges partijáték. A „Spiel des Jahres” ajánlati listáján 2019-ben.
Tartalom:
54 kártyapár szörnyekkel,
2 különleges dobókocka,
1 homokóra (60mp),
1 játékszabály
Ki ne ismerné a reggeli készülődéssel együtt járó stresszt? Hányszor határoztuk már el, hogy időben felkelünk, és kényelmesen elkészülünk, hogy nyugodtan, oldott hangulatban induljon a nap? Nos ez a való életben nem mindig sikerül, de azért törekedjünk rá! Ebben próbál segítséget nyújtani ez a vidám, beszélgetős játék.
Az is nyer, aki a legelőbb jut el az úticéljához, és az is, akinek a legtöbb kártyát sikerül összegyűjtenie. Valójában azonban ebben a játékban mindenki nyertes, mert elmesélheti a saját reggelét, és jót szórakozhat a játékostársak történetein.
A kis erdei állatok vidáman játszanak a réten, és szinte észre sem veszik, hogy lassan rájuk esteledik. Gyorsan indulniuk kellene haza, de az erdei ösvény szélén egy farkas szunyókál. Hogyan tudnának elosonni mellette, hogy ne vegye észre oket? Csak úgy, hogy mindig a megfelelő búvóhelyet keresik meg maguknak.
Ez az óvodás-kisiskolás korosztálynak készült játék fejleszti: a formák felismerését, a számok azonosítását, a finommotorikát, az alapvető taktikai készséget.
A szurikáták vidáman bújócskáznak sivatagi otthonukban. Hol elbújnak, hol előbújnak az odúikból. Ha sikerül elérned, hogy egy fészek összes járatába egy-egy kis állat kerüljön, jutalmat kapsz. Vajon ki tudja összegyűjteni a legtöbb pillangókorongot?
Igyekezz az őrhelyről a fészekbe bújtatni a szurikátákat! Ha visszaszöknek, keress nekik másik járatot!
Tartalom:
11 elemes összeilleszthető játéktábla
30 szurikátakorong
20 pillangókorong
1 speciális dobókocka
Illusztráció: Pásztohy Panka
Indulj vándorútra a mesebeli erdőn keresztül! Jó tett helyébe jót várj! Meglásd, ha segítesz a bajbajutott mesehősökön, ők is segítenek neked.
Szerezd meg a várkastély kulcsait és a kardokat, hogy kiszabadíthasd a királylányt! Az izgalmas, fordulatos családi társasjáték a magyar népmesék világába repíti a játékosokat.
Tartalom:
1 játéktábla
4 bábu
1 speciális dobókocka
18 kardkártya
28 eszközkártya
16 kulcskorong
Illusztráció: Kálmán Anna
Múlt éjszaka tolvajok jártak a kastélyban, és három értékes tárgyat rejtettek el, hogy ma éjfélkor visszatérjenek, és elvigyék azokat. Nekünk, detektíveknek meg kell előznünk őket, és közösen kinyomoznunk, hogy vajon mi rejtőzik a titkos csapóajtó alatt. Ha ez sikerül, mielőtt tizenkettőt üt az óra, akkor a detektívcsapaté a győzelem.
„A Titkos Ajtó” egy izgalmas memóriajáték, amely minden korosztálynak kihívást jelent.
Tartalom:
Játéktábla, a pince
Hátfal az órával
3 emelet
12 órakártya
12 kártyapár az értékes tárgyakkal
3 tartalék kártya
A virágos réten lakó bogarakra sok veszély leselkedik. Bármikor arra repülhet egy éhes madárka, és ha észreveszi, bizony bekaphatja őket. De a bogárkák megtanulták, hogy hogyan váljanak szinte láthatatlanná a fűben. Segíts nekik Te is elrejtőzni! A „Hová bújtál, katica?” egy szórakoztató fejlesztő társasjáték, amely már a kisebbeknek is remek szórakozást nyújt, így együtt játszhat az egész család.
A doboz tartalma: 36 akciókártya, 18 bogárka, 32 fűcsomó. Illusztráció: Pásztohy Panka
Egy kártyajáték az egész családnak a legaranyosabb házikedvencekkel. Van köztük labrador, uszkár, boxer és foxi. A játékot az teszi igazán izgalmassá és változatossá, hogy a taktika mellett a szerencse is némi szerepet kap benne.
Kösd ki a kedvenced a pórázzal, közben csald el a másik játékos legértékesebb kutyáját. Így biztosan tiéd lesz a legerősebb kártyacsomag és az ezért járó jutalom.
Tartalom:
60 kutyakártya
28 akciókártya
15 jutalomkártya
4 tartalékkártya
Társasház - avagy nyomozás a bűn fészkében!
Az egyik külvárosi bérház köztudottan gyanús figurák lakóhelye. A rendőrfőnök egy csapat fiatal nyomozót bíz meg a feladattal: találjanak meg és állítsanak elő egyet-egyet az ismert bűnözők közül.
Mindannyian kapnak egy személyleírást, és ennek alapján kell megtalálniuk a maguk emberét a sok egyforma ajtó mögött.
Nem könnyű feladat, mert itt mindenkinek van rejtegetni valója, de a lakók azért elárulnak egy-egy lényegtelennek vélt információt egymásról. Egy jó nyomozó számára azonban semmi nem lényegtelen! Ha ügyesen kombinál, ezekből is ki tudja következtetni, hol bújkál a gyanúsított.
Ebben a 3-5 játékos számára készült dedukciós partijátékban az egyik játékos a játékmester, aki a bűnözők bőrébe bújva válaszolja meg a nyomozók kérdéseit.
A játék készítője Pierrot.
Tezamen birodalmának királya az árkádos trónteremben gyűjti maga köré maroknyi hűséges testőrét. A lázadók rájuk találnak. Vajon sikerül elfogniuk a királyt, vagy a testőrök ki tudják menekíteni őt valamelyik boltíves kijáraton?
A Tezamen egy különleges stratégiai játék 2 játékos számára, amelyben gyorsan és rugalmasan kell igazodnod az adott helyzethez. Akár a lázadók, akár a király testőrsége számos különböző stratégia közül választhat, de a végső győzelemre csak az számíthat, akinek jobban sikerül érvényesítenie a saját elképzelését.
Tartozékok: 1 db dobókocka, 1 db játéktábla, 4 db bábu, 7 db híd, 14 db (hidanként 2 db) műanyag talp
A tarkabarka őszi erdőben álldogál Kippkopp és Tipptopp. Vőlegény? Menyasszony? Esküvő!
A puzzle fejleszti a megfigyelőkészséget és a koncentrációs képességet, valamint javítja a finommotorikát.
Tartalom:
1db 64 elemes puzzle
Ritmusra tapsolj, dobolj, csettints vagy éppen hagyj ki egy ütemet! Pontosan azt kell tenned, ami soron következik. Mindig izgalmas marad a kihívás, ha a kör végén kicserélsz egy korongot a forgóban!
Az Off-Beat igazán sokoldalú. Vérbeli party-játék, ugyanakkor fergeteges szórakozás a családnak, vagy akár egy egész osztálynak. Játszva fejleszti a ritmusérzéket és a koncentrációt.
Egy igazi pörgős játék, mely az egész családot lázba hozza! Az Offbeat társasjátékban csak a ritmus számít! Különböző módon szállhatsz be az ütembe, természetesen a játék határozza meg, hogyan. Dobolhatsz, csettinthetsz vagy tapsolhatsz, de olyan is előfordulhat, hogy egy ütem kimarad. Az Offbeat játékosan fejleszti a ritmusérzéket valamint a koncentrációs készséget.
Almát visznek Annipanninak, de melyik autó lesz a leggyorsabb? A piros, a kék,
a sárga, vagy a zöld? Egy pörgettyű mutatja, hogy hová kell lépni.
Sajnos sok baj történhet útközben: kiesik a kerék, elromlik a motor, kövek vagy faágak hevernek az úton - s a kocsik már fel is borultak. Ilyenkor kell egy jóbarát, aki segít Boribonnak: egy nyúl, egy mókus vagy egy süni. Aki elsőnek ér Annipannihoz a kavicsos útra,
almáspitét kap.